Kundeservice

Polar Kraft-appen

 

Hvordan logger jeg inn?

Du har to alternativer:

  1. Logg inn med mobilnummer. Du får tilsendt engangskode som du legger inn.  Engangskoden er gyldig i 5 minutter etter at du har mottatt den
  2. Du oppgir ditt kundenummer og din pin kode. Har du ikke dette tilgjengelig, kontakt oss, så hjelper vi deg.
 

Jeg mottar ikke engangskode?

Jeg har lagt inn mitt mobilnummer og mottar ikke engangskode. Det er den som står registrert med strømabonnementet hos oss som må legg inn mobilnummeret sitt. I noen tilfeller kan det være en annen i husstand som står med registrert mobilnummer, og da vil du ikke motta engangskode. I andre tilfeller kan det være at vi ikke har det nyeste mobilnummeret på deg. Kontakt oss så ordner vi dette for deg.

 

Kan jeg få tilgang til andre kundenummer? For eksempel mine foreldre?

Ja, det kan du. Du trenger da kundenummer og pinkode til den andre kunden, for eksempel dine foreldre. Kundenummer finner du på faktura, og får å få tak i PIN kode så må dere kontakte oss. Du kan deretter legge inn en relasjon til det andre kundenummeret under "Min side" -> "Min konto" -> "Bytt konto" -> "Legg til konto". Når relasjonen er lagt til, kan du enkelt bytte mellom kontoene på samme sted i appen.

 

Din strømpris i dag - hvilken pris er det?

Din strømpris i dag viser hva din strømpris er akkurat i den timen vi er inne i. Timen er markert i grafen som vises. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.

 

Hvorfor finner jeg ikke spotpris i appen?

I appen viser vi din strømpris. Prisen er inkludert påslag.

For å se spotprisen kan du besøke vår hjemmeside: https://polarkraft.no/dagens-timepriser/ Prisene her er hentet fra strømbørsen Nordpool og vises i NOK eks. mva. 

 

Hva viser strømkostnad?

Strømkostnad viser kun forbruk av strøm, i tillegg kommer eventuelle månedlig beløp og nettleie.

 

Hvorfor viser appen strømforbruk ved strømbrudd?

Strømforbruk mottar vi fra netteierne på strømmålere. Når strømbrudd inntreffer, stipulerer netteiere et forventet strømforbruk selv om du har vært uten strøm. Forbruket vil bli korrigert og appen vil vise korrekte verdier når vi mottar disse fra netteierne.

 

Hvordan kan jeg velge hvilket anlegg jeg vil se strømforbruket på?

Under hovedsiden på menyen forbruk vises anlegget du får informasjon om øverst i bildet. Har du flere anlegg sveiper du til venstre så får du se neste. Går du inn på forbruk endrer du anlegg øverst med å velge det anlegget du ønsker forbruket på ved å velge det fra nedtrekksmenyen

Spørsmål og svar

Her vil du finne svar på spørsmål som vår kundeservice ofte får. Klikk deg inn på et emne og finn svar på det du lurer på.

Min side

Strømregningen

eFaktura ja takk til alle

Strømavtaler

Flytting

Polar Eco - live forbruk

Polar Lading

Smartlading

Live

Polar Kraft-appen

Powered by FUNN