Kundeservice

Min side

 

Jeg har problemer med å logge inn på Min side- hva gjør jeg da?

Ved første gangs pålogging på Min side må du oppgi kundenummer og pin-kode. Dette finner du i din velkomstmail.

Hvis du har dette tilgjengelig så går du inn HER for å opprette ny bruker.

Legg inn:

Kundenummer
Pin-kode

Velg et passord som du bekrefter.  Du vil da få tilsendt en verifikasjonslink til din e-post, klikk på linken og du er inne på Min side.

Dersom du mangler kundenummer eller pin-kode kan du ta kontakt med oss på telefon 987 02006 eller sende oss en e-post til: kunde@polarkraft.no så hjelper vi deg.

 

Kan det være flere brukere på Min side?

Ja. Dersom du allerede har laget en bruker på Min side og ønsker at flere skal ha tilgang så kan du enkelt legge til dette.

Gå inn på Min side - Min profil - Brukerkontoer og kunderelasjoner. Klikk for å legge til Ny innlogging. Skriv inn e-postadresse til den nye innloggingen. En e-post med en verifikasjonslink vil bli sendt til den oppgitte e-posten.

Vedkommende som har mottatt linken kan da opprette sin egen bruker med eget passord og logge seg inn på vanlig måte.

 

Jeg har allerede en bruker på Min side - må jeg opprette ny bruker for å logge meg inn på appen?

Nei - du har samme brukernavn og passord både på Min side og app Min strøm fra Polar Kraft.

Last ned appen - dersom ditt brukernavn er din e-postadresse legger du inn den og skriver inn ditt passord. Dersom ditt brukernavn er ditt mobilnummer legger du inn det og skriver inn ditt passord.

NB! Husk å alltid ha siste versjon av appen.

Spørsmål og svar

Her vil du finne svar på spørsmål som vår kundeservice ofte får. Klikk deg inn på et emne og finn svar på det du lurer på.

Min side

Strømregningen

eFaktura ja takk til alle

Strømavtaler

Flytting

Polar Eco - live forbruk

Polar Lading

Smartlading

Live

Polar Kraft-appen

Powered by FUNN