Kundeservice

Flytting

 

Når bør jeg melde flytting?

Tidligere har de aller fleste gitt beskjed om flytting etter at de har flyttet. Det har vært den mest praktiske løsningen, siden vi har vært avhengig av målerstand på flyttedato.

Nå når de automatiske målerne er kommet på plass, kan vi enkelt hente inn korrekt målerstand på flyttedato.

Dette er viktig ved flytting
Utflytting – meld fra noen dager før opphør
Innflytting – meld fra til oss snarest, her kan vi ha oppstart 30 virkedager tilbake i tid

HER finner du våre skjema for å melde flytting.

 

Hvordan sier jeg opp strømavtalen min?

Hvis du skal flytte, meld fra om flytting til oss i god tid. Gjelder både innflytting og utflytting.
Skal du endre avtaletype, ta kontakt med oss eller gå til bestilling:

Gå til bestilling

 

Jeg skal flytte. Kan jeg ta med strømavtalen fra Polar Kraft?

Når du flytter, må du huske å gi Polar Kraft beskjed om din nye adresse og nye måleropplysninger. Det er dessverre ikke slik at strømavtalen din automatisk følger med når du har meldt flytting, derfor er det viktig å gi beskjed til oss. All flytting skal meldes til kraftleverandør. Gi oss beskjed så ordner vi alt for deg.

HER finner du våre skjema for å melde flytting.

 

Jeg skal flytte - hvordan går jeg frem?

Oppsigelse ved flytting

Vi tar oss av alt det praktiske ved flytting. Vi trenger litt informasjon om deg, navn, adressse, målernummer og når du skal flytte. Vi sender deg sluttavregning.

Kontakt oss gjerne for bestilling til nytt anlegg. 

HER finner du våre skjema for å melde flytting.

Oppsigelse ved leverandørbytte
Ny leverandør ordner med oppsigelsen.

Endre strømavtale
Kontakt oss for å gi beskjed om hvilken avtale du ønsker å endre til.

Spørsmål og svar

Her vil du finne svar på spørsmål som vår kundeservice ofte får. Klikk deg inn på et emne og finn svar på det du lurer på.

Min side

Strømregningen

eFaktura ja takk til alle

Strømavtaler

Flytting

Polar Eco - live forbruk

Polar Lading

Smartlading

Live

Polar Kraft-appen

Powered by FUNN