Min side |
Jeg har problemer med å logge inn på Min side- hva gjør jeg da?
Ved første gangs pålogging på Min side må du oppgi kundenummer og pin-kode. Dette finner du i din velkomstmail.
Hvis du har dette tilgjengelig så går du inn HER for å opprette ny bruker.
Legg inn:
Kundenummer
Pin-kode
Velg et passord som du bekrefter. Du vil da få tilsendt en verifikasjonslink til din e-post, klikk på linken og du er inne på Min side.
Dersom du mangler kundenummer eller pin-kode kan du klikke her: Kraft (polarkraft.no), eller ta kontakt med oss på telefon 987 02006 eller sende oss en e-post til: kunde@polarkraft.no så hjeper vi deg.
Kan det være flere brukere på Min side?
Ja. Dersom du allerede har laget en bruker på Min side og ønsker at flere skal ha tilgang så kan du enkelt legge til dette.
Gå inn på Min side - Min profil - Brukerkontoer og kunderelasjoner. Klikk for å legge til Ny innlogging. Skriv inn e-postadresse til den nye innloggingen. En e-post med en verifikasjonslink vil bli sendt til den oppgitte e-posten.
Vedkommende som har mottatt linken kan da opprette sin egen bruker med eget passord og logge seg inn på vanlig måte.
Jeg har allerede en bruker på Min side - må jeg opprette ny bruker for å logge meg inn på appen?
Når du skal logge inn i appen benytter du ditt telefonnummer og engangskode som du får tilsendt på sms.
Alternativt kan du logge inn med kundenummer og PIN-kode. Hvis du ikke har pinkoden må du kontakte oss for å få den tilsendt.
Hvis du ikke har pin-koden kan du klikke her: Kraft (polarkraft.no) eller ta kontakt med oss på telefon 987 02006, e-post til: kunde@polarkraft.no så hjeper vi deg.
NB! Husk å alltid ha siste versjon av appen.