Vi er glade for å introdusere en ny funksjon i appen som lar deg tilpasse din egen hjemskjerm. Nå kan du legge til ditt favorittinnhold, endre rekkefølge, og fjerne det du ikke trenger. Dette gir deg en mer personlig opplevelse, med innholdet som er viktigst for deg lett tilgjengelig. Gå inn i appen og tilpass din hjemskjerm slik du ønsker!
Med Polar Kraft-appen får du enkelt full kontroll over strømforbruket ditt. Du kan se hva strømprisen er til enhver tid, og du har enkel oversikt over alle fakturaene dine.
Med tjenesten LIVE kan du se hva strømforbruket ditt er i sanntid og du kan få varsling dersom strømforbruket ditt er høyt.
Strømforbruk |
Full oversikt over eget strømforbruk. Med kunnskap om når du bruker strøm kan du med enkle grep redusere strømkostnaden din. |
LIVE og Smartlading |
Følg strømforbruket ditt i sanntid og få full kontroll med tjenesten LIVE i Polar Kraft-appen! Lad elbilen din på de laveste prisene med vår Smartlading. |
Faktura |
Gir deg til enhver tid oversikt over alle dine fakturaer, både betalt og ubetalte. |
Min side |
Gir deg oversikt over kundeforholdet ditt og tilgang til dine samtykker. Du kan enkelt administrere avtaleforholdet ditt. |
Hvordan logger jeg inn?
Du har to alternativer:
Jeg mottar ikke engangskode?
Jeg har lagt inn mitt mobilnummer og mottar ikke engangskode. Det er den som står registrert med strømabonnementet hos oss som må legg inn mobilnummeret sitt. I noen tilfeller kan det være en annen i husstand som står med registrert mobilnummer, og da vil du ikke motta engangskode. I andre tilfeller kan det være at vi ikke har det nyeste mobilnummeret på deg. Kontakt oss så ordner vi dette for deg.
Dersom ditt mobilnummer er registrert på flere kundenummer hos oss vil du ikke motta engangskode for innlogging i app. Du må da bruke en kombinasjon av kundenummer og pin-kode for innlogging. Har du ikke dette tilgjengelig, klikk her: Kraft (polarkraft.no), eller kontakt oss så hjelper vi deg.
Kan jeg få tilgang til andre kundenummer? For eksempel mine foreldre?
Ja, det kan du. Du trenger da kundenummer og pinkode til den andre kunden, for eksempel dine foreldre. Kundenummer finner du på faktura, og får å få tak i PIN kode så må dere kontakte oss. Du kan deretter legge inn en relasjon til det andre kundenummeret under "Min side" -> "Min konto" -> "Bytt konto" -> "Legg til konto". Når relasjonen er lagt til, kan du enkelt bytte mellom kontoene på samme sted i appen.
Din strømpris med fastpris - hvilken pris vises i appen?
Din strømpris viser prisen for din strømavtale. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.
Din strømpris med spotavtale - hvilken pris vises i appen?
Har du spotprodukt, så vises prisen akkurat den timen vi er inne i. Timen er markert i grafen som vises. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.
Din strømpris med forvaltet avtale - hvilken pris vises i appen?
Har du forvaltet avtale som Idrettsstrøm, Medlemsstrøm, Polar Bolig, Usbl strøm, Nobl strøm, MEF Strøm og NESO strøm. vises forrige måneds pris. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.
Forvaltet avtale er en kombinasjon av prissikring (fastpris) og spotpris.
Hvorfor finner jeg ikke spotpris i appen?
I appen viser vi din strømpris. Prisen er inkludert påslag.
For å se spotprisen kan du besøke vår hjemmeside: https://polarkraft.no/dagens-timepriser/ Prisene her er hentet fra strømbørsen Nordpool og vises i NOK eks. mva.
Hva viser strømkostnad?
Strømkostnad viser kun forbruk av strøm, i tillegg kommer eventuelle månedlig beløp og nettleie.
Hvorfor viser appen strømforbruk ved strømbrudd?
Strømforbruk mottar vi fra netteierne på strømmålere. Når strømbrudd inntreffer, stipulerer netteiere et forventet strømforbruk selv om du har vært uten strøm. Forbruket vil bli korrigert og appen vil vise korrekte verdier når vi mottar disse fra netteierne.
Hvordan kan jeg velge hvilket anlegg jeg vil se strømforbruket på?
Øverst i bildene vil du hele tiden se hvilket anlegg du for informasjon om. Har du flere anlegg kan du velge det anlegget du ønsker å se ved å velge det fra nedtrekksmenyen.
Vi vil gjerne høre fra deg og hva du synes om vår app. Gi oss din tilbakemelding gjennom kontaktskjema i appen. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Du kan også ta kontakt med vår kundeservice dersom du har spørsmål som du ikke har funnet svar på her.