Strømkundene har talt: Polar Kraft er best på kundeservice i energibransjen!

Vi jobber hver dag for å gi våre kunder gode opplevelser i møte med oss. Vi er derfor svært ydmyke og ikke minst veldig stolte over at Polar Kraft ble best i test og kom på 1. plass i kundeserviceprisen for energibransjen!

Postet 03.05.2022

En svært fornøyd kundesjef i Polar Kraft, Linda Engan, forteller at god kundeservice er det Polar Kraft setter aller høyest. – God kundeservice betyr at du slipper lange telefonkøer og mange dagers ventetid før du får svar fra oss. I tillegg skal vi gjøre strøm forståelig for våre kunder slik at kundene blir godt ivaretatt, sier Engan.

Kundesjef Linda Engan

Linda M. Engan, kundesjef i Polar Kraft

Spesielt hyggelig etter et krevende år

Kundesjefen i Polar Kraft sier at 1. plass i kundeserviceprisen er den beste tilbakemeldingen de kunne få. – Siste året har vært tøft med til tider stor pågang på grunn av høye strømpriser og fortvilte kunder. Det er derfor ekstra hyggelig at vi får denne bekreftelsen fra våre kunder, sier Engan.

Fortsetter arbeidet for best kundeservice

Gjennom kundeundersøkelsen har Polar Kraft fått mange gode tilbakemeldinger på hva de gjør riktig, og ikke minst hva de kan bli enda bedre på. Polar Kraft vil fortsette det kontinuerlige, viktige arbeidet for at selskapet skal fortsette å være «best i klassen» på kundeservice. Linda Engan sier at hun er svært stolt over sine kundesentermedarbeidere, og at det gode resultatet ikke hadde vært mulig uten den gode jobben som gjøres - hver eneste dag.

Populær kundeundersøkelse i mange bransjer

Helt siden 2007 har SeeYou i samarbeid med Confex arrangert og gjennomført Kundeserviceprisen. Undersøkelsen Kundeserviceprisen – «Best i test» gjennomføres hvert år og deltakende kundesentre inndeles i klasser etter bransjer. Innsikten hentes inn gjennom 25 kundehenvendelser, fordeles på fire prestasjonsområder og hentes inn gjennom fire måneder.

resultater_kundeservicepris

Her er resultatet, hentet fra seeyou.no: resultatet fra Kundeserviceprisen 2022 for bransjen energi. Totalresultatet er resultatet kundesenteret har fått basert på alle 25 henvendelsene gjennom de 4 månedene. Henvendelser uten svar gir 0 i score.

Totalresultat: viser resultatet av alle henvendelsene, også de uten svar.
Score besvarte: viser resultatet av alle besvarte henvendelser.
Score Kundebehandleren: viser resultatet av score for prestasjonene i prestasjonsområdet Kundebehandleren, kanskje det største og viktigste prestasjonsområdet.

Mer om kundeserviceprisen 2022 finner du her.

 

Våre ansatte har god grunn til å glede seg over det gode resultatet i kundeserviceprisen 2022:

Kundeservicepris_Harstad

Hålogaland/Harstad: Ørjan, Brit Jorunn, Sandra og Camilla.

Kundeservicepris_bodø

Bodø: Frode, Tine (SKS), Silje, Bente og Johnny (SKS).

Kundeservicepris_Fauske_04

Fauske: Anette, Elin, Astri, Linda og Hilde.

Kundeservicepris_Sortland

Vesterålen/Sortland: Karl Leon, Lill-Karin, Bjørn og Trond.

Kundeservicepris Svolvær

Lofoten/Svolvær: Pia, Asbjørn, Geir, Roger og Stine.

Kundeservicepris_Narvik

Ofoten/Narvik: Herold, Stine, Amanda, Eyvind, Frank, Morten, Anne Grethe, Oddveig og Lisbeth.

Powered by FUNN