Vi jobber hver dag for å gi våre kunder gode opplevelser i møte med oss. Vi er derfor svært ydmyke og ikke minst veldig stolte over at Polar Kraft ble best i test og kom på 1. plass i kundeserviceprisen for energibransjen!
En svært fornøyd kundesjef i Polar Kraft, Linda Engan, forteller at god kundeservice er det Polar Kraft setter aller høyest. – God kundeservice betyr at du slipper lange telefonkøer og mange dagers ventetid før du får svar fra oss. I tillegg skal vi gjøre strøm forståelig for våre kunder slik at kundene blir godt ivaretatt, sier Engan.
Linda M. Engan, kundesjef i Polar Kraft
Kundesjefen i Polar Kraft sier at 1. plass i kundeserviceprisen er den beste tilbakemeldingen de kunne få. – Siste året har vært tøft med til tider stor pågang på grunn av høye strømpriser og fortvilte kunder. Det er derfor ekstra hyggelig at vi får denne bekreftelsen fra våre kunder, sier Engan.
Gjennom kundeundersøkelsen har Polar Kraft fått mange gode tilbakemeldinger på hva de gjør riktig, og ikke minst hva de kan bli enda bedre på. Polar Kraft vil fortsette det kontinuerlige, viktige arbeidet for at selskapet skal fortsette å være «best i klassen» på kundeservice. Linda Engan sier at hun er svært stolt over sine kundesentermedarbeidere, og at det gode resultatet ikke hadde vært mulig uten den gode jobben som gjøres - hver eneste dag.
Populær kundeundersøkelse i mange bransjer
Helt siden 2007 har SeeYou i samarbeid med Confex arrangert og gjennomført Kundeserviceprisen. Undersøkelsen Kundeserviceprisen – «Best i test» gjennomføres hvert år og deltakende kundesentre inndeles i klasser etter bransjer. Innsikten hentes inn gjennom 25 kundehenvendelser, fordeles på fire prestasjonsområder og hentes inn gjennom fire måneder.
Her er resultatet, hentet fra seeyou.no: resultatet fra Kundeserviceprisen 2022 for bransjen energi. Totalresultatet er resultatet kundesenteret har fått basert på alle 25 henvendelsene gjennom de 4 månedene. Henvendelser uten svar gir 0 i score.
Totalresultat: viser resultatet av alle henvendelsene, også de uten svar.
Score besvarte: viser resultatet av alle besvarte henvendelser.
Score Kundebehandleren: viser resultatet av score for prestasjonene i prestasjonsområdet Kundebehandleren, kanskje det største og viktigste prestasjonsområdet.
Mer om kundeserviceprisen 2022 finner du her.
Hålogaland/Harstad: Ørjan, Brit Jorunn, Sandra og Camilla.
Bodø: Frode, Tine (SKS), Silje, Bente og Johnny (SKS).
Fauske: Anette, Elin, Astri, Linda og Hilde.
Vesterålen/Sortland: Karl Leon, Lill-Karin, Bjørn og Trond.
Lofoten/Svolvær: Pia, Asbjørn, Geir, Roger og Stine.
Ofoten/Narvik: Herold, Stine, Amanda, Eyvind, Frank, Morten, Anne Grethe, Oddveig og Lisbeth.