Kundeservice

Polar Kraft-appen

 

Hvordan logger jeg inn?

Du har to alternativer:

  1. Logg inn med mobilnummer. Du får tilsendt engangskode som du legger inn.  Engangskoden er gyldig i 5 minutter etter at du har mottatt den
  2. Du oppgir ditt kundenummer og din pin-kode. Har du ikke dette tilgjengelig, klikk her: Kraft (polarkraft.no)
 

Jeg mottar ikke engangskode?

Jeg har lagt inn mitt mobilnummer og mottar ikke engangskode. Det er den som står registrert med strømabonnementet hos oss som må legg inn mobilnummeret sitt. I noen tilfeller kan det være en annen i husstand som står med registrert mobilnummer, og da vil du ikke motta engangskode. I andre tilfeller kan det være at vi ikke har det nyeste mobilnummeret på deg. Kontakt oss så ordner vi dette for deg.

Dersom ditt mobilnummer er registrert på flere kundenummer hos oss vil du ikke motta engangskode for innlogging i app. Du må da bruke en kombinasjon av kundenummer og pin-kode for innlogging. Har du ikke dette tilgjengelig, klikk her: Kraft (polarkraft.no), eller kontakt oss så hjelper vi deg.

 

Kan jeg få tilgang til andre kundenummer? For eksempel mine foreldre?

Ja, det kan du. Du trenger da kundenummer og pinkode til den andre kunden, for eksempel dine foreldre. Kundenummer finner du på faktura, og får å få tak i PIN kode så må dere kontakte oss. Du kan deretter legge inn en relasjon til det andre kundenummeret under "Min side" -> "Min konto" -> "Bytt konto" -> "Legg til konto". Når relasjonen er lagt til, kan du enkelt bytte mellom kontoene på samme sted i appen.

 

Din strømpris med fastpris - hvilken pris vises i appen?

Din strømpris viser prisen for din strømavtale. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.

 

Din strømpris med spotavtale - hvilken pris vises i appen?

Har du spotprodukt, så vises prisen akkurat den timen vi er inne i. Timen er markert i grafen som vises. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.

 

Hvorfor finner jeg ikke spotpris i appen?

I appen viser vi din strømpris. Prisen er inkludert påslag.

For å se spotprisen kan du besøke vår hjemmeside: https://polarkraft.no/dagens-timepriser/ Prisene her er hentet fra strømbørsen Nordpool og vises i NOK eks. mva. 

 

Hva viser strømkostnad?

Strømkostnad viser kun forbruk av strøm, i tillegg kommer eventuelle månedlig beløp og nettleie.

 

Hvorfor viser appen strømforbruk ved strømbrudd?

Strømforbruk mottar vi fra netteierne på strømmålere. Når strømbrudd inntreffer, stipulerer netteiere et forventet strømforbruk selv om du har vært uten strøm. Forbruket vil bli korrigert og appen vil vise korrekte verdier når vi mottar disse fra netteierne.

 

Hvordan kan jeg velge hvilket anlegg jeg vil se strømforbruket på?

Øverst i bildene vil du hele tiden se hvilket anlegg du for informasjon om. Har du flere anlegg kan du velge det anlegget du ønsker å se ved å velge det fra nedtrekksmenyen.

Spørsmål og svar

Her vil du finne svar på spørsmål som vår kundeservice ofte får. Klikk deg inn på et emne og finn svar på det du lurer på.

Min side

Strømregningen

eFaktura ja takk til alle

Strømavtaler

Flytting

Polar Eco - live forbruk

Polar Lading

Smartlading

Live

Polar Kraft-appen

Powered by FUNN