Hjemmelading

Kjøp elbillader over strømregningen

Våre smarte ladepunkter er fremtidsrettede og gir deg en sikker, fleksibel og optimal lading av din elbil.
Å koble til din lader kan ikke bli enklere, og regningen kan du betale ned over strømregningen, helt rentefritt! I kombinasjon med mobilappen år, så kan du lade smart, det vil si når strømmen er billigst.

Zaptec Go - Produktbilde

Zaptec Go

Zaptec Go er bygget på ledende grønn teknologi utviklet i Norge, og er det verdens minste 22kw (maks strøm) lader av sitt slag. Den er like smart på innsiden som den er enkel på utsiden!
Nå julekampanje: 469 kr pr. mnd.
(16.884 kr totalpris - les mer om rentefri finansiering her)
 
Les mer og bestill »

Spørsmål og svar

Må jeg være kunde for å bestille elbillader?
Du må være kunde av Polar Kraft for å kunne benytte deg av våre tilbud om nedbetaling over strømregningen. Dersom du ikke er kunde kan du enkelt bestille et av våre produkter ved å velge "Strømavtaler" i menyen. Ta kontakt med oss hvis du trenger hjelp.

Kan jeg styre ladingen via en mobilapp?
Både Easee og Zaptec er moderne ladere og du har full kontroll over ladingen via deres mobilapper. 

Hva er smartlading?
Smartlading betyr at du kan være sikker på at laderen foregår på billigste timene. Polar Kraft tilbyr smartlading via vår egen app for våre kunder. Smartladingen kobler seg enten direkte til din bil, eller til din Easee eller Zaptec lader. Støtte for flere biler og ladere legges til fortløpende. Les mer om smartlading.

Hvorfor kredittsjekker dere meg når jeg allerede er kunde?
På alle våre produkter hvor kunden ønsker å inngå en nedbetalingsavtale med oss, eller der beløpet overstiger et visst nivå, så krever vi en fersk kredittsjekk. Dette er en del av vår kredittpolicy. Dersom det er spesielle forhold som gjør at du ikke er kredittverdig, ta kontakt med oss så skal vi se på løsninger.

Hva skjer dersom jeg flytter?
En elbillader er en fast installasjon, og kan således ikke tas med når du flytter. Dersom du har en elbillader på nedbetalingsavtale hos oss når du flytter, så vil den sluttavregnes når du sier opp strømavtalen når du skal flytte. Da vil hele restbeløpet komme på sluttfaktura.

Kan jeg betale inn ekstra på laderen?
Ja, det kan du. Men det er viktig at du tar kontakt med vår kundeservice før du gjør dette - slik at vi får lagt innbetaling mot nedbetalingsavtalen. Hvis du bare betaler inn uten å snakke med oss, så vil betalingen din bare gå mot den vanlige strømregningen din.

Kan jeg ha flere ladere på samme kurs?
Ja, du kan ha inntil 3 ladere på hver kurs. (Laderne deler da effekten på kursen hvis du lader med flere ladere samtidig).

 Kan jeg angre et kjøp?
Forbrukeren har 14 dagers angrerett fra dagen avtalen er inngått. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, så kan du fylle ut følgende angrerettsskjema og returnere dette til oss.

 

 

Powered by FUNN