Polar Kraft-appen - Gjør strøm enklere!

Gjør strøm enklere!

Med Polar Kraft-appen får du full oversikt over strømforbruket ditt, strømpriser, fakturaer og det meste som har med ditt strømabonnement å gjøre. Polar Kraft-appen gir deg FULL kontroll!

De av våre kunder som har kjøpt Polar Eco, vil nå kunne se forbruket sitt LIVE i appen, og de av våre kunder som har elbillader vil i tillegg kunne smartlade elbilen. Det gir deg FULL kontroll!

Hvordan logger du deg inn?

Du har to alternativer:

  1. Logg inn med mobilnummer. Du får tilsendt engangskode som du legger inn.  Engangskoden er gyldig i 5 minutter etter at du har mottatt den
  2. Du oppgir ditt kundenummer og din pin kode. Har du ikke dette tilgjengelig, kontakt oss, så hjelper vi deg.

Last ned Polar Kraft-appen

Apple store icon Google play icon
Strømforbruk - Produktbilde

Strømforbruk

Full oversikt over eget strømforbruk. Med kunnskap om når du bruker strøm kan du med enkle grep redusere strømkostnaden din.

LIVE og Smartlading - Produktbilde

LIVE og Smartlading

Følg strømforbruket ditt i sanntid og få full kontroll med tjenesten LIVE i Polar Kraft-appen! Lad elbilen din på de laveste prisene med vår Smartlading.

Faktura - Produktbilde

Faktura

Gir deg til enhver tid oversikt over alle dine fakturaer, både betalt og ubetalte.

Min side - Produktbilde

Min side

Gir deg oversikt over kundeforholdet ditt og tilgang til dine samtykker. Du kan enkelt administrere avtaleforholdet ditt.

Ofte stilte spørsmål - Polar Kraft-appen

 

Hvordan logger jeg inn?

Du har to alternativer:

  1. Logg inn med mobilnummer. Du får tilsendt engangskode som du legger inn.  Engangskoden er gyldig i 5 minutter etter at du har mottatt den
  2. Du oppgir ditt kundenummer og din pin kode. Har du ikke dette tilgjengelig, kontakt oss, så hjelper vi deg.
 

Jeg mottar ikke engangskode?

Jeg har lagt inn mitt mobilnummer og mottar ikke engangskode. Det er den som står registrert med strømabonnementet hos oss som må legg inn mobilnummeret sitt. I noen tilfeller kan det være en annen i husstand som står med registrert mobilnummer, og da vil du ikke motta engangskode. I andre tilfeller kan det være at vi ikke har det nyeste mobilnummeret på deg. Kontakt oss så ordner vi dette for deg.

 

Kan jeg få tilgang til andre kundenummer? For eksempel mine foreldre?

Ja, det kan du. Du trenger da kundenummer og pinkode til den andre kunden, for eksempel dine foreldre. Kundenummer finner du på faktura, og får å få tak i PIN kode så må dere kontakte oss. Du kan deretter legge inn en relasjon til det andre kundenummeret under "Min side" -> "Min konto" -> "Bytt konto" -> "Legg til konto". Når relasjonen er lagt til, kan du enkelt bytte mellom kontoene på samme sted i appen.

 

Din strømpris med fastpris - hvilken pris vises i appen?

Din strømpris viser prisen for din strømavtale. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.

 

Din strømpris med spotavtale - hvilken pris vises i appen?

Har du spotprodukt, så vises prisen akkurat den timen vi er inne i. Timen er markert i grafen som vises. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.

 

Din strømpris med forvaltet avtale - hvilken pris vises i appen?

Har du forvaltet avtale som Idrettsstrøm, Medlemsstrøm, Polar Bolig, Usbl strøm, Nobl strøm, MEF Strøm og NESO strøm. vises forrige måneds pris. Om du har et strømabonnement med månedsbeløp, kommer det i tillegg.

Forvaltet avtale er en kombinasjon av prissikring (fastpris) og spotpris.

 

Hvorfor finner jeg ikke spotpris i appen?

I appen viser vi din strømpris. Prisen er inkludert påslag.

For å se spotprisen kan du besøke vår hjemmeside: https://polarkraft.no/dagens-timepriser/ Prisene her er hentet fra strømbørsen Nordpool og vises i NOK eks. mva. 

 

Hva viser strømkostnad?

Strømkostnad viser kun forbruk av strøm, i tillegg kommer eventuelle månedlig beløp og nettleie.

 

Hvorfor viser appen strømforbruk ved strømbrudd?

Strømforbruk mottar vi fra netteierne på strømmålere. Når strømbrudd inntreffer, stipulerer netteiere et forventet strømforbruk selv om du har vært uten strøm. Forbruket vil bli korrigert og appen vil vise korrekte verdier når vi mottar disse fra netteierne.

 

Hvordan kan jeg velge hvilket anlegg jeg vil se strømforbruket på?

Under hovedsiden på menyen forbruk vises anlegget du får informasjon om øverst i bildet. Har du flere anlegg sveiper du til venstre så får du se neste. Går du inn på forbruk endrer du anlegg øverst med å velge det anlegget du ønsker forbruket på ved å velge det fra nedtrekksmenyen

Vi setter stor pris på DIN tilbakemelding

Vi vil gjerne høre fra deg og hva du synes om vår app. Gi oss din tilbakemelding gjennom kontaktskjema i appen. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Du kan også ta kontakt med vår kundeservice dersom du har spørsmål som du ikke har funnet svar på her.

Powered by FUNN